Doprava

Způsob dodání zboží
Doprava zásilek je prováděna expresní dopravní službou GLS, v případě požadavku zákazníka je možné zaslat zboží Českou poštou. Ve všech případech je garantováno doručení následující pracovní den po odeslání a vždy je účtována DPH. Zásilku nelze odeslat bez uvedení Vašeho telefonního čísla (nejlépe mobilní telefon) a Vašeho E-mailu.
V zásilce jsou vloženy všechny dokumenty včetně daňového dokladu.

V případě nezastižení zákazníka je zásilka uložena na depu přepravní služby nebo na poště.
U zásilky, kterou nebude možno doručit (dopravce Vás opakovaně nezastihne, odmítnete přijetí, špatně uvedená adresa,…) a vrátí se zpět na naši adresu, bude po objednateli požadována úhrada skutečné ceny dopravy plus balné 100 Kč bez DPH.
Pro zákazníky z Kostelce n. Orl. a okolí je možný po předchozí domluvě také osobní odběr (jakmile je zboží připraveno k odběru, kontaktujeme zákazníka telefonicky nebo E-mailem).

GLS
V případě úhrady zboží dobírkou si vždy nechte od řidiče vystavit doklad o převzetí peněz (úhradě objednaného zboží).
Dopravce používá technologii Track & Trace – sledování cesty balíků na Internetu a jejich potvrzení o doručení. Informace o místě aktuálního výskytu balíku najdete po vložení čísla zásilky na 
http://online.gls-czech.com/index.php nabídka Track & Trace , nebo je zjistíte v zákaznickém centru, které je k dipsozici od 8:00 do 17:00 hod.
Kontakt na zákaznický servis (informace o balících a doručení):
telefonicky na čísle: 840 123 456
na e-mailové adrese: 
info@gls-czech.com
Reklamace: p. František Smíšek, tel. 565 301 105, frantisek.smisek@gls-czech.com (poškozené a ztracené balíky)
Obvod balíku (obvod = 2x výška + 2x šířka + délka) nemůže být větší než 3,0 m, jeho povolená délka může být max. 2,0 m, výška max. 0,6 m a šířka max. 0,8 m.
Doručení balíků, které byly společností GLS vyzvednuty do 17:00 hod., se uskuteční v rámci ČR následující pracovní den (označení „do 24 hodin” neznamená dobu dopravy, ale výlučně jen následující pracovní den).
Oprávněný nárok na úhradu škody vzniká při skrytých poškozeních tehdy, jestliže je nárok nahlášen do 3 pracovních dnů po doručení a škoda vznikla prokazatelně vinou poskytovatele služeb. Objednatel/adresát je povinen dát společnosti GLS dostatečnou příležitost zkontrolovat poškozenou zásilku buď osobně nebo pověřenou osobou. Adresát/příjemce nesmí se zásilkou do této doby manipulovat a je povinen zachovat i její obal.

PPL
V případě objednávky od soukromé osoby se provádí proaktivní komunikace (řidič, který zásilku rozváží, dohodne s příjemcem dobu doručení). Doručení zásilek probíhá běžný den od 8:00 do 18:00 hod.
V případě objednávky od právnické nebo fyzické osoby se doručení provádí v průběhu dne (bez telefonického kontaktování).
Průběh dopravy Vaší zásilky můžete sledovat ode dne odeslání (po 17 hod.) na
http://www.ppl.cz/ po zadání čísla balíku a po kliknutí na trojúhelníček umístěný vedle něho. Je zde uvedena i přesná cena dobírky.
Na stránkách přepravce
www.ppl.cz naleznete kontakty na konkretní depa PPL, kde se můžete přímo s dispečerem domluvit na bližším termínu dodání.
Zákaznická linka PPL: 840 775 775.
Zásilku si prosím při převzetí zkontrolujte, při jakémkoli mechanickém poškození obalu sepište na místě s řidičem protokol o škodě.

TOPTRANS
Všechny domácí vodárny s tlakovou nádobou se zasílají výhradně službou TOPTRANS. Informace o zásilce najdete na www.toptrans.cz.

Česká pošta
V případě Vašeho přání doručení zásilky Českou poštou a přepravní hmotnosti Vámi objednaného zboží do 30 kg si můžete vybrat z následujících dvou možností:
Balík „Na poštu“ – doručení zásilky na Vámi určenou poštu v České republice. Při vyplňování dodací adresy v objednávce e-shopu (nebo do poznámky, pokud bude jiná jak dodací adresa) si zvolíte poštu, na které bude balík připraven k vyzvednutí již následující pracovní den po odeslání. V den podání zásilky a v okamžiku uložení balíku na Vámi vybrané poště budete upozorněni pomocí SMS nebo E-mailu.
Omezení: Délka Balíku nesmí být delší jak 240 cm, součet všech tří rozměrů může být maximálně 300 cm.
Balík „Do ruky“ – doručení zásilky na Vámi určenou adresu v České republice. V okamžiku příchodu zásilky na poštu budete upozorněni pomocí SMS nebo E-mailu.
Omezení: Největší rozměr zásilky nesmí přesáhnout 240 cm a součet všech jejích tří rozměrů nesmí být větší než 300 cm. Minimální rozměry zásilky jsou 15 x 10,5 cm, u zásilky válcového tvaru činí minimální délka 15 cm a minimální průměr 3,5 cm.

Zásilka je doručena adresátovi, v případě jeho nepřítomnosti je zanecháno oznámení o uložení zásilky na Vaší poště. Pokud od nás dostanete sdělení o odeslání zboží a jeho doručení Vám nebude následující pracovní den oznámeno, kontaktujte Vaší poštu. Někdy se stane, že se oznámení ztratí ...

Cena dopravy
Cena dopravy se stanoví na základě přepravní hmotnosti uvedené v nabídce každého zboží.

Ceník přepravného včetně DPH

Ceník doběrečného včetně DPH [Kč]

Hmotnost do [kg]:

Cena [Kč]

40

119

24

41

148

24

42

178

24

43

208

24

44

238

24

45

268

24

46

298

24

47

328

24

48

358

24

49

388

24

50

418

24



Cena dopravy TOPTRANS
V případě dopravy zásilek službou TOPTRANS se cena stanoví podle aktuálního ceníku, který najdete ZDE. Cena dopravy zásilky domácí vodárny s tl. nádobou je 260 Kč včetně DPH bez ohledu na přepravní hmotnost a vzdálenost.

Cena dopravy Českou poštou
V případě požadavku dopravy obchodním balíkem České pošty se cena stanoví podle aktuálního ceníku na webu České pošty plus příplatek 40 Kč za vyzvednutí zásilky v místě nakládky. K ceně dopravy je účtována základní sazba DPH (20%).

Slovensko
Stejně jako v ČR je i na Slovensko zboží zasíláno expresní službou PPL. Ceník přepravného a doběrečného je uveden na https://www.ppl.cz/main.aspx?cls=art&tre_id=67&art_id=414. Hodnota zboží uvedená na zásilce v CZK bude přepočtena kurzem ČSOB ČR nákup v den převzetí zásilky. Takto přepočtená hodnota bude inkasována od příjemce na Slovensku. Přibližná doba přepravy je cca 3 dny.

Postup v případě poškození zásilky
Provedení reklamace dopravou poškozeného zboží je možné nejpozději do tří pracovních dnů po převzetí zásilky.
Pokud je poškození zásilky viditelné při převzetí, je nutné sepsat s řidičem ZÁPIS O ŠKODĚ a pořídit fotodokumentaci. Je také možné zásilku nepřevzít.
Pokud se poškození zjistí až po rozbalení, tak se pořídí fotodokumentace (ZÁPIS O ŠKODĚ se neprovádí).
V obou případech se fotodokumentace poškození a popis škody zašle E-mailem na naší adresu info@e-cerpadla.cz.
Fotodokumentace by měla obsahovat celkový záběr na poškozenou zásilku, poškozené zboží v původním obalu, celkové a detailní záběry poškozeného zboží.
Upozorňujeme, že je třeba vždy vyfotografovat poškozenou zásilku včetně původního zabalení, které prosím neodstraňujte. Pokud např. odstraníte námi vloženou výstelku, bude reklamace z důvodu nedostatečného zabalení dopravcem zamítnuta!!!
Příjemce zásiky je povinen dát dopravci dostatečnou příležitost zkontrolovat poškozenou zásilku, při které pověřený pracovník posoudí rozsah poškození zboží a provede si svoji fotodokumentaci.
Balení zasílaného zboží věnujeme velkou pozornost. Bohužel z důvodu nešetrného zacházení se zásilkou u dopravce dojde občas k jejímu poškození.
Po obdržení E-mailu s popisem poškození Vás budeme kontaktovat a domluvíme se na dalším postupu. Vždy se ale snažíme situaci vyřešit tak, aby jsme komplikace vzniklé zákazníkovi minimalizovali, a vše se uzavřelo k jeho spokojenosti.