Jak se vyhnout kritickým chybám při výběru čerpadla a domácí vodárny

Co mám dělat, pokud dostanu od dopravní služby poškozenou zásilku?

Pokud je poškození patrné při doručení zásilky, je třeba při potvrzení převzetí zásilky dopsat vedle podpisu např. text "Zásilka byla při převzetí poškozena". Pokud je poškození zboží skryté a zjistí se až po otevření zásilky, je třeba do 3 dnů od převzetí kontaktovat depo dopravce podle Vašeho sídla (další info je na stránce DOPRAVA), nebo náš prodejní sklad. Současně je vhodné provést fotodokumentaci a zaslat nám ji společně s informací o poškození. 
Fotodokumentace by měla obsahovat celkový záběr na poškozenou zásilku, poškozené zboží v původním obalu, celkové a detailní záběry poškozeného zboží.
Upozorňujeme, že je třeba vždy vyfotografovat poškozenou zásilku včetně původního zabalení, které prosím neodstraňujte. Pokud odstraníte např. námi vloženou výstelku, bude reklamace z důvodu nedostatečného zabalení dopravcem zamítnuta!!!
Balení zasílaného zboží věnujeme velkou pozornost. Bohužel z důvodu nešetrného zacházení se zásilkou u dopravce dojde občas k jejímu poškození. Vždy se ale snažíme situaci vyřešit tak, aby jsme komplikace vzniklé zákazníkovi minimalizovali, a vše se uzavřelo k jeho spokojenosti.