Jak se vyhnout kritickým chybám při výběru čerpadla a domácí vodárny

Doprava čerpadel

Způsob dodání zboží

Doprava zásilek je prováděna dopravní službou GLS a Českou poštou. U zásilek nad hmotnost 40 kg, nebo větších rozměrů, a některých typů vodáren se nejčastěji využívá společnost TOPTRANS. Ve všech případech je garantováno doručení následující pracovní den po odeslání a vždy je účtována DPH. Zásilku nelze odeslat bez uvedení Vašeho telefonního čísla (nejlépe mobilní telefon) a Vašeho E-mailu.
V zásilce jsou vloženy všechny dokumenty včetně daňového dokladu.
V den odeslání obdržíte po 16 hod. E-mail s číslem zásilky, pomocí kterého si můžete zásilku na webové stránce přepravce vyhledat a domluvit se i na způsobu a termínu doručení.

V případě nezastižení zákazníka je zásilka uložena na depu přepravní služby nebo na poště.

U zásilky, kterou nebude možno doručit (dopravce Vás opakovaně nezastihne, odmítnete přijetí, špatně uvedená adresa,…) a vrátí se zpět na naši adresu, bude po objednateli požadována úhrada skutečné ceny dopravy plus balné 100 Kč bez DPH.

Pro zákazníky z Kostelce n. Orl. a okolí je možný po předchozí domluvě také osobní odběr (jakmile je zboží připraveno k odběru, kontaktujeme zákazníka telefonicky nebo E-mailem).

GLS

V případě úhrady zboží dobírkou si vždy nechte od řidiče vystavit doklad o převzetí peněz (úhradě objednaného zboží).
Dopravce používá technologii Track & Trace – sledování cesty balíků na Internetu a jejich potvrzení o doručení. Informace o místě aktuálního výskytu balíku najdete po vložení čísla zásilky na http://online.gls-czech.com/index.php nabídka Track & Trace , nebo je zjistíte v zákaznickém centru, které je k dipsozici od 8:00 do 17:00 hod.
Kontakt na zákaznický servis (informace o balících a doručení):
telefon: 840 123 456
E-mail: info@gls-czech.com
Oprávněný nárok na úhradu škody vzniká při skrytých poškozeních tehdy, jestliže je nárok nahlášen do 3 pracovních dnů po doručení a škoda vznikla prokazatelně vinou poskytovatele služeb. Objednatel/adresát je povinen dát společnosti GLS dostatečnou příležitost zkontrolovat poškozenou zásilku buď osobně nebo pověřenou osobou. Adresát/příjemce nesmí se zásilkou do této doby manipulovat a je povinen zachovat i její obal.
Omezení:

Max. hmotnost 40 kg. Obvod balíku (obvod = 2x výška + 2x šířka + délka) nemůže být větší než 3,0 m, jeho povolená délka může být max. 2,0 m, výška max. 0,6 m a šířka max. 0,8 m.

TOPTRANS

Všechny domácí vodárny s tlakovou nádobou a zásilky s věší hmotností než 40 kg nebo velkými rozměry se nejčastěji zasílají službou TOPTRANS. Informace o zásilce najdete na www.toptrans.cz.

Česká pošta

V případě Vašeho přání doručení zásilky Českou poštou a přepravní hmotnosti Vámi objednaného zboží do 30 kg si můžete vybrat z následujících dvou možností:
Balík „Na poštu“ – doručení zásilky na Vámi určenou poštu v České republice. Při vyplňování dodací adresy v objednávce e-shopu (nebo do poznámky, pokud bude jiná jak dodací adresa) si zvolíte poštu, na které bude balík připraven k vyzvednutí již následující pracovní den po odeslání. V den podání zásilky a v okamžiku uložení balíku na Vámi vybrané poště budete upozorněni pomocí SMS nebo E-mailu.
Omezení: Délka Balíku nesmí být delší jak 240 cm, součet všech tří rozměrů může být maximálně 300 cm.
Balík „Do ruky“ – doručení zásilky na Vámi určenou adresu v České republice. V okamžiku příchodu zásilky na poštu budete upozorněni pomocí SMS nebo E-mailu.
Omezení: Největší rozměr zásilky nesmí přesáhnout 240 cm a součet všech jejích tří rozměrů nesmí být větší než 300 cm. Minimální rozměry zásilky jsou 15 x 10,5 cm, u zásilky válcového tvaru činí minimální délka 15 cm a minimální průměr 3,5 cm.

Zásilka je doručena adresátovi, v případě jeho nepřítomnosti je zanecháno oznámení o uložení zásilky na Vaší poště. Pokud od nás dostanete sdělení o odeslání zboží a jeho doručení Vám nebude následující pracovní den oznámeno, kontaktujte Vaší poštu. Někdy se stane, že se oznámení ztratí ...

Cena dopravy

Cena zvolené dopravy objednaného zboží se zobrazí před odesláním objednávky v košíku.

GLS

Cena dopravy je 119 Kč s DPH bez ohledu na hmotnost (max. 40 kg) a dodací adresu.
Dobírka je za 24 Kč včetně DPH.
Doprava od celkové ceny objednávky 5 000 Kč s DPH a vyšší je ZDARMA.

Česká pošta

 

TOPTRANS

U vybraných typů domácích vodáren je cena dopravy 350 Kč bez DPH bez ohledu na přepravní hmotnost a vzdálenost.. Cena dobírky je 50 Kč s DPH.
U ostatního zboží se cena stanoví podle aktuálního ceníku, nebo si ji můžete vypočítat ZDE. Po odeslání objednávky bude zákazníkovi sdělena cena dopravy, teprve na základě jeho souhlasu bude zásilka odeslána.

Slovensko

Na Slovensko je zboží zasíláno nejčastěji expresní službou PPL. Ceník přepravného a doběrečného je uveden na webové stránce přepravce. Hodnota zboží uvedená na zásilce v CZK bude přepočtena kurzem ČSOB ČR nákup v den převzetí zásilky. Takto přepočtená hodnota bude inkasována od příjemce na Slovensku. Přibližná doba přepravy je cca 3 dny.

Postup v případě poškození zásilky

Provedení reklamace dopravou poškozeného zboží je možné nejpozději do tří pracovních dnů po převzetí zásilky.
Pokud je poškození zásilky viditelné při převzetí, je nutné sepsat s řidičem ZÁPIS O ŠKODĚ a pořídit fotodokumentaci. Je také možné zásilku nepřevzít.
Pokud se poškození zjistí až po rozbalení, tak se pořídí fotodokumentace (ZÁPIS O ŠKODĚ se neprovádí).
V obou případech se fotodokumentace poškození a popis škody zašle E-mailem na naší adresu info@e-cerpadla.cz.
Fotodokumentace by měla obsahovat celkový záběr na poškozenou zásilku, poškozené zboží v původním obalu, celkové a detailní záběry poškozeného zboží.
Upozorňujeme, že je třeba vždy vyfotografovat poškozenou zásilku včetně původního zabalení, které prosím neodstraňujte. Pokud např. odstraníte námi vloženou výstelku, bude reklamace z důvodu nedostatečného zabalení dopravcem zamítnuta!!!
Příjemce zásiky je povinen dát dopravci dostatečnou příležitost zkontrolovat poškozenou zásilku, při které pověřený pracovník posoudí rozsah poškození zboží a provede si svoji fotodokumentaci.
Balení zasílaného zboží věnujeme velkou pozornost. Bohužel z důvodu nešetrného zacházení se zásilkou u dopravce dojde občas k jejímu poškození.
Po obdržení E-mailu s popisem poškození Vás budeme kontaktovat a domluvíme se na dalším postupu. Vždy se ale snažíme situaci vyřešit tak, aby jsme komplikace vzniklé zákazníkovi minimalizovali, a vše se uzavřelo k jeho spokojenosti.